dj_Script Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 har en fil på skrivbordet fråga mig inte vad det är dör fil men kan inte ta bort den :/ öppnat med textdokument men den e 0 byten :S så tom dokumet med andra ord hur får jag bort den ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 har en fil på skrivbordet fråga mig inte vad det är dör fil men kan inte ta bort den :/öppnat med textdokument men den e 0 byten :S så tom dokumet med andra ord hur får jag bort den ? Har den ett namn? Om du känner dig säker på att den inte har en funktion så kan du använda ett program som heter "unlocker" finns här www.ccollomb.free.fr är själv ingen jätte fan av detta men det funkar när en fil har skrivskydd som ej går att häva eller om man vill ta bort filer som används nått som är igång, SÅ TÄNK EFTER INNAN DU GÖR NÅTT SOM DU KANSKE ÅNGRAR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted March 13, 2006 Author Share Posted March 13, 2006 hm tack för svar filen heter CA7UILFV är inte skrivskyddad lr nått men när jag ska ta bort den så står det att den används :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 hm tack för svar filen heter CA7UILFV är inte skrivskyddad lr nått men när jag ska ta bort den så står det att den används :/ Ok men då är det nog så att den har skapats av nått program som är igång i bakgrunden eller liknande, ladda ner och testa med det programet som jag sa så ska du se att det årdnar sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 okej tack för hjälpen ska testa detta nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted March 15, 2006 Author Share Posted March 15, 2006 heeh sidan finns inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted March 15, 2006 Author Share Posted March 15, 2006 lungt hitta det funkade tusen tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts