DAson Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 (edited) Som texten lyder så vill jag stänga av det irriterande klickljudet i IE8. Vart finner jag det nånstans, eller måste man stå ut med eländet! Som tur det så för inte Firefox oväsen med klickljud som IE8 gör. //DAson Edited February 18, 2012 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Uppdatera till IE9! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Under "Kontrollpanelen/Maskinvara och Ljud/Ljud/Ändra ljud för händelser" så letar du upp "utforska" och väljer "inget" // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Som texten lyder så vill jag stänga av det irriterande klickljudet i IE8. Vart finner jag det nånstans I egenskaper för ljud så är det alternativet "Börja navigera" du ska välja "Inget" för. Har du engelskt system så heter det "Start navigation". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 I egenskaper för ljud så är det alternativet "Börja navigera" du ska välja "Inget" för. Har du engelskt system så heter det "Start navigation". Börja navigera... så hette det, ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted February 18, 2012 Author Share Posted February 18, 2012 Tack för hälpen... Gick in på Ljud/Ljud och sen Börja navigera och valde Inget och vips är ljudet väck tack, tack! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted February 19, 2012 Author Share Posted February 19, 2012 Eller så finns det ett annat alternativ att uppdatera till IE9 som inte har det klickljud som finns i IE8! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts