Gå till innehåll

Recommended Posts

1. Varför skall det vara så svårt att nå Symantec på en epostadress ?

2. Jag har fått avisering om förnyelse av Norton Internet Security där man har givit fel pris - jag

erbjuds att förlänga tiden men vill ha priset justerat. Borde fixats av Symantec direkt

3. Sannolikt byter jag dator och system till Windows 8 och sist jag bytte fick jag Norton Internet

Security gratis i datorpriset - krävde en massa arbete att bli av med automatisk förnyelse och

därmed dubbel fakturering

4. Kolla på nätet innan du accepterar automatisk förnyelse - jag kunde hos Dustin få detta program

till mycket lägre pris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tipsa om den nya Avast 7:

http://blogg.tkj.se/avast-gratis-antivirus-version-7/

Alternativt Microsoft Security Essentials:

http://www.jdahl.se/antivirus-test-microsoft-security-essentials/

De räcker väl till för de flesta datoranvändare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett svar innehöll info att pris var utan moms vilket ej skulle vara förenligt med svensk lag när det gäller privatpersoner. Jag blev av Symantec debiterad SEK 433.91 exkl moms för 2011 och nu i förnyelsen för 2012 SEK 699 inkl moms. Är inte vi observanta lär fler sådana felaktigheter uppstå ! So keep checking 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst opensource

Symantec lever på att våldföra sig på jordens datoranvändare. Byt till ett antivirusföretag som respekterar sina användare.

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst opensource

Vi har redan varit genom detta i en annan tråd som blev ganska utflippad men vi (jag) kom fram till att gratisalternativ, om något alls, räcker mycket väl. Kolla in produkterna johnh3 rekommenderar om du inte vill behöva betala dessa fantasisummor mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...