Gå till innehåll

Frågor om androidappar


margrehte

Recommended Posts

Hej ! 1. Är nyfiken på varför det blir flera aktiva symboler på skrivbordet för NQ Mobile Security ?

2.Har beställt ett nytt bankkort för att kunna betala för appar,behöver jag avinstallera innan jag laddar ner betalversionen ?

3.Laddat ner wordfeud betapet och angry word, finns något lättare sätt växla mellan dom än att gå ner till skrivbordet och klicka på nästa ?

4.Laddat ner Music Player,trodde jag skulle få färdig musiklista men nej,hur får jag lätt flera låtar att lyssna på utan att behöva ladda ner varje låt för sig ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vart du har skrivbordet i Android, eller vilken telefon du har.. men

1. ??

3. Om du håller in home knappen (om din telefon har en sådan) så visas listan med senast använda program, annars måste program startas från någon av hemskärmens sidor som genvär eller i menyn,

4. vilken music player?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack opensource.si3erra, startskärmen heter det inte samma på dator`n och mobil dvs skrivbordet ?, 3. funkar inte med homeknappen utan jag hamnar då på skrivbordet.music player är en grön pil med en kameralins mitt på,jag söker på låt och laddar ner, är kass på artister och låtar men vill ha alternativ när det är opera/sport/finskt/ m.m på radion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och där satt den, funka hålla in homeknappen en stund,tack si3rra.Jag köpte kontant utan abbonemang en sony ericsson experia play med gratis årssurf samtidigt med att ericsson försvann och bara sony blev kvar :-) toppenmobil för mig.Bruksanvisningen finns på nätet och får väl ta mig tid nån dag för att kolla in den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...