Gå till innehåll

Avatar (D)IE


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Ja i ärlighetens namn fattar jag inte varför man f.f. strular på med IE då Chrome är så mycket bättre (iaf enligt min smak). Den är ju så 90-tal den bara kan bli alltså. Gammal ful och eländig på alla sätt och vis. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JoWa, har aktiverat "gilla"-knappen ;) För utvärdering....

Tyckte mest bilden var fylld av humor, jag använder fortfarande IE9 (och 10) som primär webbläsare då de är otroligt snabba och smidiga. Använder mer och mer Chrome och har helt slutat med Firefox som jag tidigare kört ganska mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JoWa, har aktiverat "gilla"-knappen ;) För utvärdering....

Tyckte mest bilden var fylld av humor, jag använder fortfarande IE9 (och 10) som primär webbläsare då de är otroligt snabba och smidiga. Använder mer och mer Chrome och har helt slutat med Firefox som jag tidigare kört ganska mycket.

Jag använder Chrome eftersom de har möjligheten att blockera flash och andra serverscript som drar ner prestanda. IE har inte mycket av den funktionaliteten tyvärr men en gång i tiden var IE faktiskt min favorit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...