Andreas Stenhall Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Lite humor... såg denna avatar hos en medlem på InvisionPower Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Var är ”+1”-knappen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Ja i ärlighetens namn fattar jag inte varför man f.f. strular på med IE då Chrome är så mycket bättre (iaf enligt min smak). Den är ju så 90-tal den bara kan bli alltså. Gammal ful och eländig på alla sätt och vis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 9, 2012 Author Share Posted May 9, 2012 JoWa, har aktiverat "gilla"-knappen För utvärdering.... Tyckte mest bilden var fylld av humor, jag använder fortfarande IE9 (och 10) som primär webbläsare då de är otroligt snabba och smidiga. Använder mer och mer Chrome och har helt slutat med Firefox som jag tidigare kört ganska mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Det är förresten ikonen för IE7 och IE8. Hoppas att alla vill (och bidrar till) att de gamlingarna skall ”dö”. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 JoWa, har aktiverat "gilla"-knappen För utvärdering.... Tyckte mest bilden var fylld av humor, jag använder fortfarande IE9 (och 10) som primär webbläsare då de är otroligt snabba och smidiga. Använder mer och mer Chrome och har helt slutat med Firefox som jag tidigare kört ganska mycket. Jag använder Chrome eftersom de har möjligheten att blockera flash och andra serverscript som drar ner prestanda. IE har inte mycket av den funktionaliteten tyvärr men en gång i tiden var IE faktiskt min favorit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts