Gå till innehåll

Windows 8 Release Preview idag!


Manneman

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Verkar som det mesta på Slateskärmen enbart är "app-preview" och ganska värdelöst...

Klockan 15:00 har jag återställd mitt image och ger Win8 respass...

Well folks, Windows 8 lär bli svårt att sälja in förutspår jag.

Jag, +60 där har fibblat med MS-OS sen Dos 6,0 och kört varje version sen dess, tror inte att åttan kommer bli vardag bland alla brukare och det på grund av MS har vänt på steken och förutom det nya gränssnitt också skippat startmenyn.

Jag klarade såklart hitta de funktioner jag behövde, men jag är trots min ålder ganska van, däremot tror jag knappast flertalet användare i mogen ålder kommer investera i denna Windows (var det nån där sa ME?) åtta version.

Vad företagen anbelangar, tror jag inte att de stora aktörer där nu går från XP till sjuan, kommer växla upp till W8.

Sorry to say it; tumma ner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Your PC needs to be repaired.

Snap! :(

?? Får du det meddelandet?

Verkar som det mesta på Slateskärmen enbart är "app-preview" och ganska värdelöst...

Klockan 15:00 har jag återställd mitt image och ger Win8 respass...

Finns en del färdiga appar men Microsofts appar (Live, Calendar osv är "App Preview"), positivt är att det finns fler svenska appar än vad jag hade räknat med!

Vad företagen anbelangar, tror jag inte att de stora aktörer där nu går från XP till sjuan, kommer växla upp till W8.

Många företag kör fortfarande XP och kan hoppa direkt till Windows 8 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter ett par timmar med att klicka lite fram och tillbaka vill jag inte såga rakt av. Visst är det nytt men man får väl försöka så gott det går så tror jag det fixar sig.

Sitter du på ett företag och skal producera, då finns inget utrymme för "klicka" hit och dit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...