Gå till innehåll

hjälp med översättning av php pro bid


bobbe112

Recommended Posts

Jag kan hjälpa dig kanske. Jag behöver dock ta mig en titt på det (språkfilerna). Föresten kan du nog kanske själv översätta. Leta bara reda på rätt fil(er) och ändra texterna som behövs. Är det ett kännt, e-butik som jag fattar det som det är, så kanske du kan hitta språk att ladda ned och installera. Vet inte riktigt vad "php pro bid" är men verkar vara e-butik av nåt slag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

hej stim språkfilerna är skrivna i php script har försökt hitta swedish language pack men utan resultat och min engelska är inte den bästa men har försökt att översätta så mycket jag kan i filen jag bifogar

tacksam för all hjälp jag kan få med det som är kvar att översätta

svenska.txt

Redigerad av bobbe112
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan vara att få tiden att räcka till som kan vara det stora problemet. Eller att du är lite lat bara :)

Det är simpel engelska, tex Day of Birth, Year of Birth osv. Använd google translate om det krånglar. Jag har lite ont om tid just nu och hinner tyvärr inte börja med nåt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

hej jag har väldigt mycket tid och lat är jag inte dock så har olika personer lättare för en del saker än vad andra har

jag har haft en väldigt svår skolgång med dåliga betyg och fick aldrig någon extra hjälp där av är jag inte så duktig när det gäller engelska!

jag har gjort ett försök på diverse internet översättnings sidor men är fortfarande behov av hjälp med det som jag absolut inte får rätt översätt och inte förstå själv

så är tacksam för hjälp

har bifogat en ny fil där jag har översatt så mycket jag kan och så mycket det gick via nätet

phpbobbe.txt

Redigerad av bobbe112
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...