BertL Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 När jag klickar för att stänga ner ett fönster i IE 9 kommer det ofta upp en dialogruta som frågar om jag vill lämna eller stanna kvar på sida. Den är onödig. Det är så komplicerat att stänga ett fönster att man nästan aldrig gör det av misstag. Hur kan jag bli av med denna dialogruta?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 IE9 frågar aldrig om du vill stanna kvar eller lämna den aktuella sidan. Frågan du får genereras av ett javascript som finns på sidan du besöker, eller så har du möjligen fått hyresgäster på din hårddisk. Det enda IE kan fråga om är i fall du har flera flikar öppna och väljer att stänga alla på en gång och då frågar IE om du vill stänga alla eller den aktuella sidans flik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertL Posted June 5, 2012 Author Share Posted June 5, 2012 Jaså minsann! Så då kan man alltså inte göra mycket åt detta. Tack för det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 (edited) Bifoga gärna en bild på rutan, är det den som explorern har inbyggd så finns det en kryssruta där att "stäng alltid alla flikar": Annars finns det under inställningar för flikar, "varna vid stängning av flera flikar": Edited June 5, 2012 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts