matssportlife Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Hejsan! Jag undrar om nån har ide om jag skall kunna använda min G900 Har haft kontakt med tillverkaren men ingen uppgardering till den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Hur menar du "kunna använda den"? Operativsystemet som finns i SE G900 är UIQ som baserades på Symbian. Jag tror det var 2008 som UIQ 3.3 kom och därefter var det slut. Så ska du använda telefonen så får du göra det "as is"... i med simkortet, gör en fabriksåterställning och använd telefonen så gott det går. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matssportlife Posted June 15, 2012 Author Share Posted June 15, 2012 Ja det går inte att sms eller svara eller ringa när jag trycker med pinnen tex som sagt den trycker jag på samtal kommer klocka upp i stället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts