Gå till innehåll

Nerladdningsfönstret försvinner i 13.0.1


CGD

Recommended Posts

Som jag tidigare nämn i en annan tråd så försvinner nerladdningsfönstret för mig efter det att jag uppdaterat från 3.6.28.

Men i samband med allt hårddisk krångel jag fick gick hela Windows i baklås så jag fick köra in min systembackup och på den var fortfarande Firefox 3.6.28 kvar. Men då hade jag inga problem med nerladdningsfönstret. Men jag uppdaterade ju då Firefox till 13 igen och då återkom problemet. Det är lite krångligt eftersom jag vill kunna styra nerladdningarna till olika kataloger.

Vad göra? Passa inte Firefox 13 ihop med Windows XP eller vad är det frågan om? Tilläggas skall att det är inte varje gång fönstret försvinner men nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Det ser ut som att dit förslag fungerade men det hade andra nackdelar. Jag har under 3.6 haft ett tillägg som heter PlainOldFavorites och gör att bokmärkena fungerar på samma sätt som i Internet Explorer. Det här var ett bra tillägg för jag tycker att Firefox har ett mycket sämre system för att ta hand om sparade Internetsidor. Samtidigt blev jag också av med min engelska ordlista. Hoppas det finns en annan.

Det gjorde det inte men det finns en Amerikansk så jag får väl ta den då.

När jag kom hem och startade upp datorn igen hade PlainOldFavorites kommit tillbaka. Jag vet inte hur eftersom jag tog bort det och det stod att det inte fungerade med Firefox 13. Men nu gör det det ändå.

Redigerad av CGD
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...