Gå till innehåll

Behålla "expanderade" Favoritmappar i IE 8?


BengtH

Recommended Posts

Jag har ordnat mina Favoriter i olika mappar i IE8 (använder en ganska gammal Dell Inspiron 6400 (ca 5år) med XP).

Problemet är att jag helst vill ha mina favoritmappar "exanderade" vid start av IE8.

Som det nu är är alla mappar "komprimerade" vid start och jobbigt att expandera dessa varje gång jag startar IE8.

Har inte hittat någon inställning för detta och den "inbyggda hjälpen" i IE8 är inte mycket till hjälp i detta fall.

Tacksam för hjälp Bengt H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Nu är jag inte riktigt säker på vilken del du vill ha expanderat... det finns ett "Favorit-fält" som går, om jag kommer ihåg rätt, få som en drop-down meny.

Och så har du den vanliga favoritplaceringen i sin meny med kataloger som expanderar när du rör musen över dem.

Vilken del av dessa är det som du har problem med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Venoms!

Det är den "vanliga" favoritplaceringen till vänster som jag menar (Favorit-/Feeds/Tidigare-flikarna).

Som det är nu måste jag klicka på varje enskild mapp för att den skall bli expanderad.

Jag kör oftast Firefox och där fungerar det med att ha mapparna expanderade även efter nystart av programmet.

Vissa av de sidor jag vill besöka "gillar" inte FF utan de får jag använda IE8 till.

Mvh. Bengt H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte helt säker på att det går, att få dem kvar i expanderat läge..

Det är för att spara yta på skärmen.

Jag ska kolla runt i mina gömmor och leta på nätet, när jag har tiden till det.. Hittar jag något så postar jag det här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...