Gå till innehåll

Inlägg... i Windows 8-forumet och på resten av AoW


Manneman

Recommended Posts

Jag har tillbringat en stund på forumet och kollat över diverse trådar... japp, håller mig nära datorn även under semestern. Å andra sidan... det är ju inte strandväder här än.

Windows 8 står inför dörren... spännande för många och ruskigt irriterande för andra. Själv har jag ganska delade åsikter om W8 men jag behåller det för att hålla mig a`jour, så att säga. Dessutom ser jag, personligen, stor potential i den slutgiltiga produkten... och MS är inte där förrän senare i höst.

Jag dömer absolut inte ut NÅGON som väljer att låta bli Windows 8... men för guds skull... låt bara bli att skriva det i var och varannan tråd! Det är DET man behöver göra för att visa sitt ointresse... låta bli! Jag trodde, helt ärligt inte jag skulle behöva lämna en brasklapp i forumet... men jag hade uppenbarligen fel. Jag har fått radera en hel drös med inlägg som, helt ärligt, ser fruktansvärt töntiga ut.

Denna uppmaning ska naturligtvis inte bara gälla i Windows 8-forumet utan över hela forumet. Konstruktiv kritik är alltid nyttigt om man gör det sakligt och på en vettig grund. Men fortsätter man vecka ut och vecka in att vräka ur sig "vilket jä*la skit" i var och varannan tråd så tröttar man snabbt ut både moderatorer och andra medlemmar.

Jag önskar alla medlemmar en fortsatt härlig sommar!

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja även om jag själv också kan göra snedsteg ibland så håller jag med. Fast jag skulle inte uttryckt mig med fet stil, DET ÄR NÄSTAN LIKA STÖRIGT SOM CAPSLOCK.

Även en moderator blir modererad ibland! :rolleyes:. "Sorted"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...