rainerg Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Har ett grafikort ATI Radeon X800 och som jag tor att det ger sig Får på bildskärmen en massa dubbla och ej fullständiga rader på texten Jag undr vad jag kan ersätta detta kort på ett enkelsätt och om ni tror på grafikkortet Har varit på tradera och letat Tack sam för tipps Rainerg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Och frågan var? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainerg Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Och frågan var? Undrar om ni också tror att det är grafikkortet som spökar innan jag byter ut det undra även vilket kort jag kan köpa för att ersätta på enklaste sätten (tradera) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Sitter sladden som den ska, dvs den sitter inte löst eller så? Har felet plötsligt uppstått eller har det kommit succesivt med tiden? Det kan ju mycket väl vara så att fläktarna på korten stannar efter ett tag och sen så pajar minnena och då är det bara att byta graffekortet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Testa att med ej startad dator, ta ut kortet och sätta det tillbaka. Kan vara slot-problem ibland som ställer till det. Kan göras ett antal gånger, så att sloten rengörs! Testa, skadar inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainerg Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Testa att med ej startad dator, ta ut kortet och sätta det tillbaka. Kan vara slot-problem ibland som ställer till det. Kan göras ett antal gånger, så att sloten rengörs! Testa, skadar inte. Tackar dför tippset det verka hjälpa Rainer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts