Nephilim Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Jag vill titta på film genom voddler, men installationsprogrammet gillar tydligen inte windows 8 release preview alls. Har provar alla kompatibilitets inställningar men inget hjälper. Några tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 (edited) Jag tror inte Voddler och W8 är riktigt kompatibla med varann ännu. W8 arbetas det för fullt med nu i och med att det släpps i oktober så du får nog räkna med lite barnsjukdomar och buggar i början. Dessutom så är ju W8 bara i prewiev version än så länge. Tror du får ge dig till tåls lite. Update: Testade just på min virtuella installation och får det inte heller att fungera. Edited July 31, 2012 by Wheninrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephilim Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 Ok det är ju lite omständigt att behöva starta Windows 7, som jag har på en annan partition, bara för att man vill kolla på en film. Men tack för svaret iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Du skulle kanske göra som jag - köra Win 7 som grund för att sedan köra dina gästoperativsystem i Wmvare. Enkelt sätt att testa olika saker utan att behöva krångla så mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts