Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Det ser ut som att det blir stora ändringar till Microsoft e-post tjänst framöver:
http://www.zdnet.com...com-7000001893/

https://login.live.c...sc=1&cbcxt=mail

Det är väl bara en slags testversion ännu så länge. Men det ser intressant ut. :)

Redigerad av Andreas Stenhall
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett brev från Teamet för Outlook:

Skaffa en e-postadress från Outlook till din nya inkorg

Du kan få en ny e-postadress från Outlook. Du behöver inte bekymra dig över dina kontakter och tidigare e-postmeddelanden, dem får du behålla. Och du fortsätter att få meddelanden som skickas till din Hotmail-adress.

Skaffa ett nytt ID

Men där får jag beskedet ”E-postadressen som är kopplad till ditt Microsoft-konto går inte att ändra”.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tillägga att Hotmail på min Windows Phone har sett ut som den nya hela tiden. Så de är väl ute för att få nåt slags enhetligt "Metro" gränssnitt över hela linjen.

I synnerhet inför Windows 8 lanseringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 månader senare...
  • 5 veckor senare...

Outlook.com leaves preview as the world’s fastest growing email service going from 0 to 60 million in just 6 months

 

“Fastest growing”. Undrar hur många användare som har bytt från Gmail och Yahoo! Mail till Outlook.com. Inte allt för svårt att ”växa” om man kan flytta egna användare (från Hotmail).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...