Gå till innehåll

Spelnyheter


DAson

Recommended Posts

Jag tycker att vi har en tråd där vi samlar vilka nya spel som kommer ut i år, och även nästa år. Om detta blir poppis så klistra denna. Vad jag vet så väntar jag på ett spel som i egentligen skulle ha kommit i september men istället släpps 29 nov och det spelet heter Far Cry 3 och är en shooter och sånt är min genre när det gäller spel, gillar även RPG m.m.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...
  • 1 månad senare...
Postad (redigerade)

Nån gång under detta år släpps Crysis 3, GTA V, Tomb Raider, Bioshock Infinite och många andra spel till Xbox 360, PS3 & PC. Och om nån som har spelet Far Cry 3 så kan jag säga att det finns en Patch 1.04 för PC versionen: http://www.computerandvideogames.com/384686/pc-far-cry-3-patch-104-released-brings-hide-hud-options/

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 månader senare...
  • 2 månader senare...
  • 6 månader senare...
Postad (redigerade)

Spelnyheter gäller endast PC Windows med Steam, och även Origin. Och spel utan Steam eller Origin. Det mesta spelen jag har sett är spel för Windows PC. 

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 veckor senare...

Den 20 november släpps uppföljaren till Far Cry 3 nämligen Far Cry 4. Ja må säga att Ubisoft är snabba att utveckla ett spel ganska snabbt. Mer info se här http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=8147&game=Far%20Cry%204

Återkommer mer om detta.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Någon gång detta år kommer även Fallout 4, vet inte riktigt vad det är för släpp datum men återkommer mer om detta.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...