Gå till innehåll

Spelnyheter


DAson

Recommended Posts

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Typiskt, de måste sluta ge ut info om när de släpper ut spel för att de håller aldrig vad de lovar.

Lite som med Blizzards World of Warcraft film som Blizzard Entertainment har hållt på med i flera år och lite då o då så poppar det upp release datum som inte håller.

Redigerad av L.T.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Idag släpptes det spel som många av er har längtat efter nämligen GTA V efter en tids förseningar så släpptes äntligen GTA V till PC och här kan ni se ett klipp http://www.sweclockers.com/artikel/20336-snabbtest-grafikprestanda-i-gta-v

Jag väntar ett tag med detta spel har som sagt GTA IV och många andra spel att spela.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Postad (redigerade)

Bethesda Softworks är skaparna bakom Fallout 3, New Vegas och även The Elder Scrolls det hade ryktats om ett The Elder Scrolls 6 men det visar sig om det kommer mars 2016 ser jag något mer info om det så lägger jag infot här. Eftersom Fallout 4 ska komma detta år så vi får hoppas att The Elder Scrolls 6 kommer nästa år men det får vi se då.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Den 23 februari kommer ett nytt Far Cry spel men denna gång är det stenåldern och det tycker jag låter konstigt eftersom namnet Far Cry hör hemma i shooter genren och inte i stenåldern men i allafall så ta en titt här https://www.ubisoft.com/en-GB/game/far-cry-primal/

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tänkte du nu DAson, alla vet väl att FPS står för First Person Stone thrower. ;)

 

På fullaste allvar... det var nog det fyndigaste jag läst på länge!  :D  :D  :D  :D  Snyggt bollat, Nicklas!

 

Vad spelet anbefaller så blev jag klart imponerad av trailern. Det behövs lite nytänkande. Helt klart originellt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med, lite nytänkande och verkar inte heller fullt lika hysteriskt som många moderna FPS är annars.

Halva nöjet i sådana stora open world spel är ju att bara tassa runt i lugnan ro och beundra världen. :) Är det ett tecken på att man börjar komma till åren eller?  :unsure:

 

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...