Gå till innehåll

Logitech G19 och Windows Live Mail


Recommended Posts

Förmodar att du menar snabbtangenten på tangentbordet? Antingen så står inte Windows Live Mail som standard E-Postklient eller så måste du helt enkelt, genom programmet, tilldela e-postknappen till Windows Live Mail manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Manneman

Det går INTE att starta med G19. Jag kör på G15, just nu. Men det tvärstoppar så fort jäg startar, med G19. Vet Du om det finns något, eller bara lämna hem butiken och inte kunna starta alls? Jag har sökt på Logitech och diverse sajter men det går inte på G19. Det borde vara ett steg framåt, eller... men...

Har Du något tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag ser på Logitechs hemsida så finns där ingen specifik programvara för genvägar till program, vilket borde vara en fördel i detta läget. Vad jag kan rekommendera dig att göra är att avinstallera ALLT som har med G15 att göra och sedan koppla på G19-bordet efter det (efter omstart). Gör man en sökning så verkar det vara ett och annat problem med just G19... vilket känns konstigt egentligen. Tydligen allt från boot-problem till snabbknapparna... Prova att avinstallera ALLT som har med både G15 OCH G19 att göra, starta om och prova att köra utan de program som Logitech skickat med... alltså som ett vanligt USB-tangentbord. Funkar det då så är det ju absolut Logitechs programvara som spökar, vilket jag skulle tippa på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...