BertL Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Samma dator som i mina trådar om "räddningsskiva" och återställande av lösenord. Den har alltså varit med om en del. Nu när den börjar fungera igen, "ser" datorn inte vårt trådlösa nätverk. Det fungerade hur bra som helst innan problemet uppstod. I datorn finns nätverket registrerat med inloggningsdata och allt. Men när jag ber datorn visa tillgängliga nätverk hittar den inget (normalt brukar det finnas flera stycken). Någon som vet om detta är ett fel i programvaran eller hårdvaran och hur det eventuellt kan fixas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertL Posted August 18, 2012 Author Share Posted August 18, 2012 Hoppsan! Så pinsamt! Måste ha råkat komma åt knappen som stänger av och på trådlösa nätverk när jag tog ut hårddisken! Hade nästan glömt att den finns! Nu fungerar det igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Den var bra den. Pluspoäng för att du erkände misstaget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts