PCGuiden Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 nu har jag lagt in min musik på min mac (i musikmappen) samma som man kan göra i windows och då har jag x gb kvar på hårddisken.... sen lägger jag in musiken i itunes då jag har tusan ingeting kvar av disken för då kopierar den tydligen in samma filer igen till något bibliotek... kan man slippa alla dessa dubletter? förutom att välja annan musikspelare då som inte gör på det viset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Går det inte att bara mappa om söjkvägen till musikmappen i iTunes då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerson Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Gå till Inställningar >> Avancerat å klicka ur 'kopiera till iTunes bibliotek'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 man var tvungen att ta bort dom från ursprungskällan sedan funkade det... tack för tipsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts