Andreas Stenhall Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Med start på torsdag 23/8 så kommer du varje torsdag fram till jul att kunna ta del av ett en timme långt seminarium om Windows Server 2012. Undertecknad kommer framåt november/december köra ett seminarium om hur Windows 8 fungerar bättre tillsammans med Windows Server 2012. Först ut nästa vecka är Mikael Nyström på ämnet "Server Manager". https://www.facebook.com/technetsweden/events Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Låter spännande. Du skulle inte kunna klistra in mer info här i tråden för oss som inte gillar Facebook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Jodå, här finns det mer information https://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032515598&Culture=sv-SE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Jodå, här finns det mer information https://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032515598&Culture=sv-SE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 (edited) Jag tycker det verkar väldigt intressant men det känns lite "olustigt" att registrera sig till något när man inte vet alls vad en registrering innebär. T.ex kostar det något? Edited August 22, 2012 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Jag tycker det verkar väldigt intressant men det känns lite "olustigt" att registrera sig till något när man inte vet alls vad en registrering innebär. T.ex kostar det något? Skulle det kosta något skulle det framgå tydligt, det är Microsoft vi pratar om Det är alltså ingen kostnad förenad med att registrera sig (eller avregistrera sig) och eventen sker online. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Misstänkte det men är ju skönt att veta säkert. Och hur gör man om man inte vill blanda in företaget man jobbar på utan mer registrera sig "privat"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Och hur gör man om man inte vill blanda in företaget man jobbar på utan mer registrera sig "privat"? Använd ett privat Live-konto eller skapa ett nytt som inte på något sätt är knutet till ditt företag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Jag tänkte mer på att där är en massa fält i formuläret som man man måste fylla i som har med företaget att göra. Är det bara att fylla i xxx 12345 eller något eller anses det oseriöst eller något? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Aha, har inte sett anmälningsformuläret, fyll i mumbojumbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Då var det gjort. Vet fler som lär göra det imorrn när jag tipsar dem om detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Tyckte det var både roligt och intressant trots lite tekniskt strul. Ola skrev "Vad gäller inspelning av dagens föreläsning så kommer vi att spela in när vi kör reprisen den 20:e september:", innebär det att man kommer kunna se dem när man vill i lugn och ro sedan? Vore jättebra då jag missade en del eftersom jag arbetade samtidigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts