göte Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Hej Är det någon som vet hur man laddar hem uppdateringar för Windows XP Pro. Jag vill kunna spara ner dom på en flyttbar disk för att kunna använda dom vid installation på fler datorer utan att behöva vänta in windows automatiska funktion för updatering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Du har ju alltid Microsoft Download Center, www.microsoft.com/downloads. För säkerhetsuppdateringar finns alla uppdateringar på TechNet, http://www.microsoft.com/technet/security/current.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helren Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Det går ju att beställa Cd Gratis med uppdateringar! OM du inte har ett efektivt bredband! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mankan Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Det går ju att beställa Cd Gratis med uppdateringar! OM du inte har ett efektivt bredband! Njae, vart skulle du kunna beställa en sådan? MS har slutat med dem... Men det går alltid att ta hjälp av denna sida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Det går ju att beställa Cd Gratis med uppdateringar! OM du inte har ett efektivt bredband! Njae, vart skulle du kunna beställa en sådan? MS har slutat med dem... Men det går alltid att ta hjälp av denna sida. Ja du, den sidan påminner mycket om en sida här på alltomxp.se, http://www.alltomxp.se/sajt/content/view/3/2/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 ;D ;D Tjau man blir väl inte mycket gladare av att ha dessa på en CD heller........ På med nätverks SP2an och anslut burkarna för tankning....... tills SP3 kommer om något år............ ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mankan Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Det går ju att beställa Cd Gratis med uppdateringar! OM du inte har ett efektivt bredband! Njae, vart skulle du kunna beställa en sådan? MS har slutat med dem... Men det går alltid att ta hjälp av denna sida. Ja du, den sidan påminner mycket om en sida här på alltomxp.se, http://www.alltomxp.se/sajt/content/view/3/2/ Ja det måste jag hålla med om. Hade jag vetat om den så hade jag länkat till den och inte min egen, det är lite ofint att länka till "konkurrerande" sajt.. Ber om ursäkt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted March 29, 2006 Author Share Posted March 29, 2006 Hej Tack för alla bra svar Jag har nu laddat ner uppdateringarna efter SP2 och brännt ner dem på CD Nyinstallationer går bra mycket snabbare nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts