Gå till innehåll

"Windows 8 hybrid all-in-one"


Recommended Posts

Det har inget med Apple produkter att göra eftersom de inte är ett alternativ då de mig veterligen inte har några Windows 8 produkter alls.

För att förtydliga lite. Allt utnyttjande av allt som är dåligt kring patentsystemen är lika illa oavsett vad man heter eller vart man kommer ifrån. Men just nu är det Samsung som drabbats hårdast. Att välja just deras produkter anser jag därför dels hjälper genom den ekonomiska förlusten och dels sänder en signal att man inte bryr sig om den vansinniga utgång som blev av patentstriden utan tycker Samsungs produkter tillför något bra för marknaden och man vill ha kvar dem där.

EDIT: Får be om ursäkt att jag gick offtopic. Jag tolkade först det som att tråden gällde just Samsung plattan/datorn som är på bilden i första inlägget. Men det var nog menat som hybrider i allmänhet ser jag nu.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Samsungs hybriddator undersökt på IFA"

"Det här kan faktiskt bli något"

Simon Arons/M3: http://m3.idg.se/2.1022/1.463228/samsungs-hybriddator-undersokt-pa-ifa

Jag uppskattar faktiskt tanken med "Windows 8 hybrid all-in-one" konceptet. Det finns tydligen fler som har liknande tankar om produkten. Det tror jag också att "det här kan faktiskt bli något". Jag tror att "Windows 8 hybrid all-in-one" som är snygga och funktionella kan bli en räddningsplanka för Windows 8. Vackert designade "Ultrabook tablet transformers" är något kunderna uppskattar.

/Myggan63

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här med facit i hand så var de ju egentligen inte speciellt konstigt att just Samtjong åkte på att betala ett skadestånd på närmare omkring 1 Miljard dollar till Apple just nu. Ifrån Apples sida en strategisk viktig punkt i angripa Microsoft och deras Windows 8 genom Samsung står som övervägande medansvariga till ta fram hårdvara till produkter som kommer innehålla Windows 8.

Gillar man Windows 8 och tycker Microsoft på andra sidan Atlanten har gjort ett bra jobb så kan man hjälpa till och stötta dessa inköp. Annars låter man bli om man fortsättningsvis vill se riktiga produkter från Microsoft med stil och finess lämpade för produktiva ändamål, saker som hjälper oss möta framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...