DAson Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 (edited) Autorun i mitt Windows 7 har plötsöligt försvunnit är det ganska vanligt att det händer? Detta har aldrig hänt förut det här är första gången detta händer i Windows 7. Är det möjligt att få det tillbaka i så fall hur. //DAson Edited September 7, 2012 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 (edited) Hej! Även autorun i mitt W7 är borta. Sätter jag in en USB sticka eller ett minneskort, så får jag manuellt söka upp det. Har inte hittat vart felet är. Rutan är ibockad för använd Spela upp automatiskt för alla medier och enheter. Edited September 7, 2012 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 Även om Autorun är borta så gör det egentligen ingenting för då kan man starta manuellt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Kanske läge att prova e-sons registerfix? Fixen "återställ" borde göra susen http://registerhack.....html#noautorun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Kan det handla om detta som tidigare behandlats här på AOW? http://www.mydigitallife.info/fix-windows-7-autoplay-dialog-box-missing-or-not-appear-display-and-pop-up/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 (edited) Nu funkar det såg i Kontrollpanelen/Spela upp automatiskt och Använd Spela upp automatiskt för alla medier och enheter inte var i kryssad. Kryssade i rutan och nu funkar det när jag sätter i ett USB-minne, DVD-skiva m.m. Problemet löst. Se bifogad bild //DAson Edited September 7, 2012 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts