Nilsson Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Hej, Ska resa utomlands nästa vecka till USA och tänkte om jag kan på något sätt hämta redan nu webb play och kolla på visa avsnitt på ex kanal5play, tv6play etc ? Går det på något sätt att titta/hämta webb play på min bärbara dator ifall det inte finns något Nätverk där jag ska vara ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 bump ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 nej du kan inte ladda ner avsnitt från playtjänster för att titta på senare/offline. Och antagligen kommer du inte heller åt playtjänster för att kika online från USA heller, pga rättighetsproblem. På samma sätt som att vi i Sverige inte kan se de flesta amerikanska play-tjänster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts