Gå till innehåll

Vad är WinPcap 4.1.1 för nåt


DAson

Recommended Posts

Är det nån som vet vad WinPcap 4.1.1 är för nåt. Har sett den i Program mappen på C.. Har alltid undrat vad det är för nåt är det ett program eller vad. Ni vet säkert vad det är.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet vad WinPcap 4.1.1 är för nåt. Har sett den i Program mappen på C.. Har alltid undrat vad det är för nåt är det ett program eller vad. Ni vet säkert vad det är.

//DAson

Citerat från Sierra från detta forum:

"Om du inte vet vad WinPcap är så är det ett (enl susning.nu) "ett programbibliotek för nätverksanalys under Microsoft Windows", används ofta för att köra olika program som sniffar nätverkstrafik.

Om du själv inte vet vad det är så borde du kontrollera din datorn om du har några konstiga program installerade.

Kolla gärna i kontrollpanelen om du har "WinPcap" "Wireshark" "Ethereal" "VNC (kanske)" eller någon annat du inte kännerigen..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad · Gömd av Manneman, September 12, 2012 - Tjafs
Gömd av Manneman, September 12, 2012 - Tjafs

Om man skulle få "-Googla!" som svar varje gång man behöver hjälp med något så hade detta forumet varit som en stilla susning i sommarnatten.

// Manneman

Länk till kommentar
Postad (redigerade) · Gömd av Manneman, September 12, 2012 - Tjafs
Gömd av Manneman, September 12, 2012 - Tjafs

Om man skulle få "-Googla!" som svar varje gång man behöver hjälp med något så hade detta forumet varit som en stilla susning i sommarnatten.

// Manneman

Jag vet om att man svarar inte; "google på det".

Men frågan var så himla enkel, så den kan anses som onödig, om jag skall vara ärlig. Han fick dock svar av mig

och det är det som räknas. Jag förklara bara HUR jag sökte, det som du klippte bort. Men du har lite behov att påpeka lilla minsta.

Men vi kan vända på hela den/din ideologi;

Om user väljer att kasta in lilla minsta fråga här, så kommer forumet se ut som en spam-attack,

och det kommer att sluta på samma sätt, dvs: "som en stilla susning i sommarnatten.

I varje fall av någorlunda "kunnig personal"

Redigerad av Marion
Länk till kommentar

I Program och funktioner och WinPcap så står det CACE Technologies. Sökte CACE Technologies på Google och fick denna träff: http://www.cacetech.com/

Vet ju inte om man törs avinstallera den och vad som händer om den tas bort.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...