Gå till innehåll

Fel på Internet Explorer 9?


johnh3

Recommended Posts

Varför går det inte skriva en kommentar på SVD artiklar med Internet Explorer 9?

Om man klickar på "fler kommentarer" på exempelvis denna artikel:

http://www.svd.se/naringsliv/branscher/teknik-och-telekom/har-ar-iphone-5-inifran_7518550.svd

Då hoppar bara sidan längst ner. Har testat med Google Chrome och då är det inga problem.

Finns det några inställningar som man kan ändra i Explorer så det funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan fortfarande inte läsa/lämna kommentarer på SVD med Explorer 9 version.9.0.8112.16421. 64 bitar.

Det konstiga är att för en vecka fungerade det. Så antingen har SVD ändrat nåt i hemsidan eller så är det nån uppdatering som har ställt till det?

Klickar jag på att lämna en kommentar kommer jag inte till bilden som är bifogat i din kommentar utan jag hamnar längst ner på sidan istället.

Blir att använda Google Chrome istället.

Redigerad av johnh3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också problem med IE 9. Efter senaste uppdatering som skedde i fredags, går det inte att komma in ordentligt på sidor. Sidan öppnas men cirkeln fortsätter att snurra och det går inte att navigera. Om jag däremot går in på IE "utan tillägg" kan jag läsa hemsidor. Kan det ha varit något fel i uppdateringen?

Redigerad av Manneman
Förstorat texten
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också problem med IE 9. Efter senaste uppdatering som skedde i fredags, går det inte att komma in ordentligt på sidor. Sidan öppnas men cirkeln fortsätter att snurra och det går inte att navigera. Om jag däremot går in på IE "utan tillägg" kan jag läsa hemsidor. Kan det ha varit något fel i uppdateringen?

Njae... snarare att ett tillägg inte är kompatibelt med uppdateringen. Prova att göra detsamma som ovan... eller inaktivera tilläggen ett efter ett och kör uteslutningsmetoden för att se vilket som skapar oreda. Du kanske klarar dig utan just det som strular?

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...