CGD Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Jag fick problem med ett Hotmail konto. Lösenordet har slutat fungera. Jag kör ju Hotmail via Windows Live Mail så det är ju inte så svårt att komma ihåg lösenordet. Det är ju inskrivet och har fungerat i många år. Microsoft har en tjänst för att hjälpa till och det krävs då att jag skall skriva in mitt mobilnummer. Men där får jag svar på att mitt nummer inte finns i Sverige. Okej då, jag rader hela kontot och försöker göra ett nytt och kommer då dit där jag skall skriva in telefonnumret. Men får då samma svar att numret inte finns. "Det telefonnummer du angett är inte giltigt i det här landet eller den här regionen. Ange ett annat telefonnummer." Vad är det som blir fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Istället för 0708******** eller likande så prova att skriva landsprefixet och ta bort första nollan i telefonnummret. Alltså ska det vara +46708**** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts