Marion Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 (edited) Hej. Jag har kört PiratePlayer, Version 0.3.1, när jag tvingades uppgr. till Version 0.4.3, så sluta streaming just mot SVT fungera. (alla andra sajter fungerar) Det skedde samma bugg på båda mina datorer. När jag gör en nyinstall på en "obesudlad" dator fungerar pirateplayer. Nån som kör detta program och vet var/hur den arbetar, misstänker det ligger fragment kvar. CCleaner har jag kört, dock bara i basic/default mode. Brainstorming är välkommet.. Edited September 28, 2012 by Marion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Kör Huggpunkt VHS så slipper du alla problem. Programmet slirar ner vartenda program till disken utan problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marion Posted September 28, 2012 Author Share Posted September 28, 2012 Kör Huggpunkt VHS så slipper du alla problem. Programmet slirar ner vartenda program till disken utan problem. Jag fick iofs igång pirateplay nu, men jag kikar gärna på Huggpunkt, jag streamar en del från dator över till min mediaspelare - för att åtnjuta film/klipp i soffan istället 1000 -tack för tipset, Whenin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts