Gå till innehåll

Kan inte använda Windows Live Messenger 2009? [LÖST]


Skull Kid

Recommended Posts

Detta felet dyker upp, trots att jag kör i kompatibilitetsläge (Windows Vista, har även prövat Windows XP Service Pack 2 & 3, hjälper inte) så går "poppar" detta minst sagt irriterande meddelande upp. Någon som vet hur man får bort det?

post-13899-0-76070600-1349010827.jpg

Redigerad av Skull Kid
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta felet dyker upp, trots att jag kör i kompatibilitetsläge (Windows Vista, har även prövat Windows XP Service Pack 2 & 3, hjälper inte) så går "poppar" detta minst sagt irriterande meddelande upp. Någon som vet hur man får bort det?

Antagligen menar du att skylten poppar tillbaka fast du uppdaterar?

Jag hade avinstallat hela "Live-packen" bootat om datorn, sedan installerat om den.

Dina uppgifter/kontakater ligger ju ändå lagrade, förutom chat-historiken.

Filen/versionen du skall ha heter: wlsetup-web - välj "anpassad" så du kan bocka av allt annat tjafs

Finns här, och växla den till svenska: (Som Chyntia säger, så verkar du fått in fel språkversion)

http://windows.micro...dows-essentials

Redigerad av Marion
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lustigt att meddelandet inte är på svenska.

Det är därför jag har hämtat den engelska versionen. Man kan nämligen ha vilket namn man vill i Windows Live Messenger 2009. Denna version verkar inte längre finnas på Svenska, så jag laddade ned den Engelska versionen istället.

Redigerad av Skull Kid
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...