Gå till innehåll

Ständig fråga från IE... [LÖST]


frederik

Recommended Posts

Jag länge retat mig över den ständigt återkommande ruta i botten av skärmen på IE 9 och nu IE 10, vart jag tillfrågas om jag vill aktivera eller deaktivera olika tilläg i browsern.

Hur blir jag av med detta elände, jag är fullt kapabel att på egen hand välja tilläg och anser inte jag behöver någon pekpinne varje gång jag starter den numera ganska potenta IE-browser.

Hälsning från gubben Peer... (har faktisk namnet Frederik med ;) )

Redigerad av frederik
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag länge retat mig över den ständigt återkommande ruta i botten av skärmen på IE 9 och nu IE 10, vart jag tillfrågas om jag vill aktivera eller deaktivera olika tilläg i browsern.

Hur blir jag av med detta elände, jag är fullt kapabel att på egen hand välja tilläg och anser inte jag behöver någon pekpinne varje gång jag starter den numera ganska potenta IE-browser.

Hälsning från gubben Peer... (har faktisk namnet Frederik med ;) )

Bra fråga FredErik.

Jag skulle också vilja veta detta, det är pg.a detta jag sitter kvar på IE8'an

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kör ju med båda FF, Chrome och IE, ofta simultant då de alla har sina plus och minus, IE är suveränt bäst när det är stat, kummun eller liknande, FF är min tidningskanal och Chrome har jag att kolla ex tubfilmar med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...