Iza Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 jag ställde in min laptop för energi spar men minns ej hur man ställer om det. men mitt problem är att det tog bort den där lilla rutan där det står download som poppar fram över youtube videon. ( bara om man intall. realplayer) den försvann då jag gjorde denna inställning & jag kan ej ställa återställa den då jag ej vet hur man gör. nån som vet hur man kan aktivera den igen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Vi får hoppas, du hittar någon som använder Realplayer då, vilket väl inte är så vanligt idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iza Posted October 8, 2012 Author Share Posted October 8, 2012 ja får hoppas på de *L* det kanske har kommit nån mer modern video spelare nu då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 YT-videor hämtar man med ett skript: http://userscripts.org/scripts/show/62634 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts