shysstkille Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Jag har windows 7 home premium 64, allt nytt har egentligen inte laddat ner o installerat någonting förutom säkra saker. Vissa gånger så kan jag inte komma åt utforskaren eller nån form av mapp på datan för då kommer det upp att utforskaren har slutat fungera och startar om,vissa gånger så funkar det men oftast inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Hur fungerar Utforskaren om du startar datorn i felsäkert läge? Det blir då färre program igång som kan störa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2stroke Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Jag har i princip samma problem som trådskaparen ! För mig hjälper det inte med att starta/köra i felsäkert läge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts