Gå till innehåll

Nedladdning från Youtube [LÖST]


Anlin

Recommended Posts

Har en HP laptop med Vista 32.

Problemet gäller nedladdning av videos från Youtube till mitt musikbibliotek i Real Player.Nedladdningen har alltid skett genom att en liten ruta dök upp i övre högra hörnet i varje video i Youtube med förfrågan om jag vill ladda ner videon till RP.Klick på ja i denna lilla ruta ledde till att nedladdningen startade.Denna lilla ruta har försvunnit.Nu tar jag hem videona på annat sätt som betyder flera klick hit och dit.Jag undrar vad kan orsaken vara till denna förändring? kan den bero på att jag fixade I9 till datorn?

Anlin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej :)

Skulle gissa problemet beror till största delen på själva webbsidan och dom som sköter tjänsten.

Har själv läst där finns många som råkat ut för applikationer av olika slag som till & från inte går att använda.

Det beror ju då mycket på man gör förändringar och uppdateringar av den kod som används på sidan.

Så chansen problemet i sig skulle ligga i ditt eget system är ganska liten som jag ser det.

Här hittas ett tillägg som fixar en nästan likadan knapp på sidan, man kan då hämta i flera olika format.

YouTube downloader

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...