nillan Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Har ni några tips på bra som man kan ladda upp tyill? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Menar du en webbplats dit du kan ladda upp dina filer? I så fall är http://www.idg.se/2.1085/1.470451/12-gratis-natdiskar en bra översikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 24, 2012 Author Share Posted October 24, 2012 Ja Cecilia och tack för tipset. Cecilia, finns det något om detta här på sidan? Har letat men inte hittat något om det. Skulle vilja veta lite mer vilken som är bra o dålig ☺ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Det finns åtminstone en tråd som heter Dropbox, det har jag sett. Skydrive har jag för mig att jag har sett omnämnas åtminstone. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Som gratisalternativ föredrar jag själv SkyDrive. Det är framförallt för att det är så integrerat i Windows... speciellt Windows 8 och med Windows Phone. Utrymmet man får där räcker långt och kan enkelt expanderas mot en liten slant. Även Dropbox funkar bra... iCloud skulle jag bara rekommendera till Mac och iPhoneanvändare Medifire har jag lite kluvna känslor kring... en bra tjänst, men bara en tidsfråga innan den stängs ner. Används flitigt för utdelning av upphovsrättsskyddat material, tyvärr. Du hittar lite info på AoW om både Skydrive, Google och Dropbox. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 24, 2012 Author Share Posted October 24, 2012 (edited) Tack snälla ni. Jag skall pröva Skydriver, läste lite om den och den verkar inte så krånglig. Under vilken flik här kan man skriva om detta? Edited October 24, 2012 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Under vilken flik här kan man skriva om detta? Hur menar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted October 25, 2012 Author Share Posted October 25, 2012 Jo, Manneman. Jag menar om jag längre fram undrar lite om SkyDriver. Är det under denna flik (program) som jag startar en ny tråd då? Frågar så jag inte gör fel. ☺ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ahaaa... Starta en ny tråd då... rörande de problem och/eller ärende du har då. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts