Libra63 Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Helt plötsligt så tar det en evighet ( 1min) när jag ska starta om datorn? När jag har valt att starta om så händer det inget på ca 1 min. Sen loggas jag ut som också tar längre tid än vanligt? Jag har inte laddat hem ny program eller gjort något annat som kan tänkas slöa ner datorn. Har kört alla rensningsprogram ( CCleaner, Spyboot, Ad-Aware, MD, Diskrensning). Diskdefragmenteraren "säger" att jag inte behöver defragmentera. Några tips om vad det kan vara? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Hej Lägg på den här sopkvasten.... http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Körs som en tjänst så det är inget program du behöver göra något med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Hej på ni ! Jag har ladda ner dom vad ska jag gör senast? ^^ // podbot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted March 26, 2006 Author Share Posted March 26, 2006 Tack för hjälpen! Det verkar som att ditt tips hjälpte mig Skönt att veta att man kan vända sig hit för att få hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Hej Jo bra sopkvast det här......... Till Podbot: Kör UPHClean-Setup.msi, klart, installeras som en tjänst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Jaså? ler vad är det bra till? =/ // Podbot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts