Skull Kid Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 (edited) Som sagt... kör Windows 7 Ultimate igen... men nu har den externa (och ibland interna musplattan) börjat "spöka"... medan jag skriver detta meddelande är det med ganska stor möda jag gör det. EDIT: Som alltid... "good old re-boot/restart" grejen gjorde det , nu funkar det igen. EDIT2: Det var som jag trodde... det var musens "officiella" drivrutin som behövdes installeras, tack för svaret ändå, OlleBull Edited October 26, 2012 by Skull Kid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Stäng av den och använd en extern typ Logitech. http://www.logitech.com/sv-se/mice-pointers/mice/6811 Ett tips. Fattar inte, hur folk kan använda musplattan på en laptop. Fast de e klart, använder man den som det är tänkt, så visst. Dessa ovan brukar finnas till bra reapris och som sagt bara ett tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skull Kid Posted October 26, 2012 Author Share Posted October 26, 2012 Fungerade tills nyss... drog ur USB-musen, satte i den igen... då gick det inte att klicka alls... i och för sig är inte den externa musens drivrutin installerad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts