matssportlife Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Nu vet jag inte om rubriken är korekt skrivet. Till sak är att jag har en Dell latitude D630 och har vista home basic home installerad men jag får inte rätt på det mobiltnätverket. finns det någon som kan hjälpa mig med detta ? mvh Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Hej! Lite mer info kring ditt mobila bredband behövs för att du ska kunna få hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matssportlife Posted October 28, 2012 Author Share Posted October 28, 2012 Det som är grejen att jag inte vet så mycket mer om datorn läste bara nånstans att man kunde sätta i ett sim-kort i den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Vem har tillverkart modemet för det mobila bredbandet och vad är det för modell? Från vilken operatör har du köpt ett simkort? Vad gör du med modemet? Vad händer och vad tycker du borde hända i stället? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matssportlife Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Det jag skulle testa var ett 3G sim-kort som jag satt i dator som batteriet sitter. Var inte att jag skulle installera modemet från 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Misstänker att du måste installera mjukvaran för Tre´s mobila bredband. Det finns på din modemsticka men finns även att hämta på Tre´s hemsida. Om detta räcker har jag ingen aning om, men det är en bra början. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matssportlife Posted November 9, 2012 Author Share Posted November 9, 2012 Vet ni vad det fanns inget wwan i dator var bort taget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts