Gå till innehåll

strömsparläge?


Recommended Posts

Hej,

jag brukar alltid väcka bärbara datorn från strömsparläge genom att lyfta upp locket och då dök skrivbordet upp, men nu när jag lyfter på locket så måste jag "trycka" hålla ström-knappen för att bärbara datorn ska väckas.

Någon som vet hur jag kan fixa så som jag hade som förr, genom att bara lyfta upp locket så ser man skrivbordet istället för att trycka på on/off knappen ?

Jag vill att när man öppnar locket så ska den komma direkt till Windows utan att behöva klicka någon knapp ?

Tack.

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

jag brukar alltid väcka bärbara datorn från strömsparläge genom att lyfta upp locket och då dök skrivbordet upp, men nu när jag lyfter på locket så måste jag "trycka" hålla ström-knappen för att bärbara datorn ska väckas.

Någon som vet hur jag kan fixa så som jag hade som förr, genom att bara lyfta upp locket så ser man skrivbordet istället för att trycka på on/off knappen ?

Jag vill att när man öppnar locket så ska den komma direkt till Windows utan att behöva klicka någon knapp ?

Tack.

Titta på skärmdumpens alla gulmarkerade fält, så ser du vart du skall gå.

Notera att du ser inga undermenyer på MIN bild under "lock", då den är tagen från en stationär, men på din finns det.

post-6485-0-95660000-1351430152_thumb.jp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...