johnh3 Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Nu får vi veta i detalj hur Windows Phone 8 blir: http://www.cnet.com/8301-17918_1-57541454-85/meet-the-real-windows-phone-8-join-us-monday-live-blog/ Rätt omgående därefter lär väl mobilerna komma ut på marknaden också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 (edited) Om inte detta också blir framflyttat pga Sandy. (Jo jag är medveten om att San Fransisco ligger typ på andra sidan jorden från det drabbade området.) Jag är så sugen på en Windows Phone 8 mobil (Lumia 920 i nuläget) att det fått mig att bli sugen på en Windows 8 Pro Surface platta och Windows 8 på min stationära dator också för en enhetlig miljö. Inte ens Internet Explorer och Bing känns helt främmande längre. Det övriga kan vara en tillfällig formsvacka i mitt omdöme och att jag snart kommer på sundare tankar igen, men just WP8 mobilen känns spikad. Och detta från en som verkligen ogillat och undvikit nästan allt Microsoft gjort och stått för. Edited October 29, 2012 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 +1 från mig, Nicklas. Just det du påpekar kring enhetligheten känns samma här. En Windows Phone, en Surface och datorer med W8 känns inte alls främmande... t o m mycket lockande. Själv tycker jag IE10 (desktop) och Bing funkar helt perfekt, både i W8 och i mobilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Det övriga kan vara en tillfällig formsvacka i mitt omdöme och att jag snart kommer på sundare tankar igen, men just WP8 mobilen känns spikad. Och detta från en som verkligen ogillat och undvikit nästan allt Microsoft gjort och stått för. Vi får hoppas att det inte blir ett bestående ärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Vi får hoppas att det inte blir ett bestående ärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnh3 Posted October 30, 2012 Author Share Posted October 30, 2012 Här är hela videon från eventet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Tackar, det blir en trevlig nervarvning av dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts