Gå till innehåll

Window Phone 8 event i San francisco idag. (29 oktober)


johnh3

Recommended Posts

Om inte detta också blir framflyttat pga Sandy. (Jo jag är medveten om att San Fransisco ligger typ på andra sidan jorden från det drabbade området.)

Jag är så sugen på en Windows Phone 8 mobil (Lumia 920 i nuläget) att det fått mig att bli sugen på en Windows 8 Pro Surface platta och Windows 8 på min stationära dator också för en enhetlig miljö. Inte ens Internet Explorer och Bing känns helt främmande längre. Det övriga kan vara en tillfällig formsvacka i mitt omdöme och att jag snart kommer på sundare tankar igen, men just WP8 mobilen känns spikad. Och detta från en som verkligen ogillat och undvikit nästan allt Microsoft gjort och stått för.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 från mig, Nicklas. Just det du påpekar kring enhetligheten känns samma här. En Windows Phone, en Surface och datorer med W8 känns inte alls främmande... t o m mycket lockande. Själv tycker jag IE10 (desktop) och Bing funkar helt perfekt, både i W8 och i mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det övriga kan vara en tillfällig formsvacka i mitt omdöme och att jag snart kommer på sundare tankar igen, men just WP8 mobilen känns spikad. Och detta från en som verkligen ogillat och undvikit nästan allt Microsoft gjort och stått för.

Vi får hoppas att det inte blir ett bestående ärr. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...