Malou Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Snart bär det stora flyttlasset iväg till Mariestad Kan knappt bärja mig. Tålamod är en dygd har jag hört, gäller att behålla tålamodet tills det är dags, bara tre (3) veckor kvar. // Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 VA? Skall Du flytta in på bryggeriet? :-) Good Luck! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 VA? Skall Du flytta in på bryggeriet? :-) Ja men, där sa du något. Finns ju detta ställe också med samma namn att jag inte tänkte på det Detta ställe måste testas nästa gång där blir en flyttning, vilket jag betvivlar kommer att ske Good Luck! Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Snart bär det stora flyttlasset iväg till Mariestad Kan knappt bärja mig. Tålamod är en dygd har jag hört, gäller att behålla tålamodet tills det är dags, bara tre (3) veckor kvar. // Malou Ett jättegrattis från mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted October 30, 2012 Author Share Posted October 30, 2012 Ett jättegrattis från mig Tack Kudden Skall bli så otroligt skönt att flytta till en större stad samt de mer centrala delarna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Snart bär det stora flyttlasset iväg till Mariestad Kan knappt bärja mig. Tålamod är en dygd har jag hört, gäller att behålla tålamodet tills det är dags, bara tre (3) veckor kvar. // Malou Good Luck. Take care! essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou Posted November 1, 2012 Author Share Posted November 1, 2012 Good Luck. Take care! essin Tack essin! //Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts