iniestaone Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Hej! Har en Asus laptop som kranglat lite den senaste tiden. För 2 dagar sen fick jag upp felkod 0xc00000e9 och datorn gick inte att starta, bara BIOS gick att komma at. Provade nagra olika saker, till slut aterställde jag allt till Manufacturer settings och allt funkade bra. Kom till felsäkert läge, sen startade jag om som vanligt och allt var bra. Nu startade jag den idag igen men inget kommer upp, inte ens felkod 0xc00000e9. Allt jag far fram är Asus loggan och sen blir det kolsvart, ingen Windowslogga alltsa har ni förslag pa vad jag bör prova? har ingen repairdisc eller liknande, provade dock att ladda windows repair pa USB (med removable device som prio 1 i startup i BIOS) men det fungerar inte tack pa förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 jag tror att du måste göra usb-minnet bootbart för att det skall funka felkoden kan ev tyda på hårdvaruproblem tex hdd http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/unexpected-io-error-0xc00000e9/ff4a7cb7-8ea4-4b64-909a-8e2a99d67b80 mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts