JonnyS Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Har haft två widescreen till min XP-maskin. Nu har jag bytt till en skärm. När jag nu startar en del program hamnar programfönstret utaför nuvarande skrivbord. Starar t.ex. en textfil ned hjälp av en notpadgenväg och jag ser att notpadfönstret sticker iväg och försvinner ut till höger om bildskärmen. Klickar jag på ikonen nere på aktivitetsfältet syns det att notpadfönstret kommer "tillbaka till ikonen" och bli förminskat. Finns det något enkelt sätt att göra så programfönstret stannar kvar på skärmen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Du kan flytta det tillbaka till din skärm genom att klicka på det i aktivitetsfältet och välja "Flytta". Sedan håller du nere vänsterpilen tills det kommer in på din skärm och då trycker du på Enter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts