Manneman Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Jag har upplevt ett störande moment den senaste tiden... faktiskt sen jag installerade W8 skarpt. Ska försöka definiera det så gott jag kan... Kopplar på en Androidtelefon med minneskort och ska kopiera över några filmer. Kopieringen startar och i hälften av fallen går det fint med förväntad överföringshastighet. Andra hälften av fallen så stannar det upp på vägen och startar inte igen. Det kan ske efter 3% eller 75%. Det finns inget sätt att avbryta det på, än att starta om utforskaren. Det sedvanliga "avbryt" fungerar inte. Det står bara "avbryter" i all evighet... Kopplar jag på ett vanligt USB-minne så sker samma sak... i hälften av fallen sker detta. Oavsett vilken USB-port jag använder så får jag samma problem. Att kopiera FRÅN USB och/eller minneskort funkar alltid. Likaså funkar alltid överföring mellan Windowsphone och datorn/Zune. Även om det är en annan sak så borde detta tyda på att det är mjukvarurelaterat. Det mystiska är att det sker på alla laptops här hemma, men inte de stationära datorer jag har tillgång till, alla med W8. Där funkar det alltid 100%. Slumpen? Jag har lämnat feedback till Microsoft angående detta men det hjälper ju inte förrän tillräckligt många har väsnats om samma problem Har någon annan än mig upplevt samma problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts