Hampus Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 (edited) Min loggbok har alltmer börjat fyllas av händelser enligt bifogat dok, och min fråga är var man ska börja nysta upp orsaken till detta. Hampus Edited November 23, 2012 by Hampus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 (edited) Fungerar datorn bra tycker du, så finns det ingen anledning att rota i detta. Här kollar man ju först, när det blir något problem med datorn och inte tvärsom. Hittar mycket rött i min logg också, men har inga problem med något, vare sig program eller internet mm. Edited November 24, 2012 by OlleBull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 (edited) Om du klickar på fliken "Information" får du veta lite mer.. och där brukar det även finnas "hjälp online". Du kan fortfarande klippa ut och klistra in här om du behöver mer hjälp.. ..Edit.. Det var visst på fliken du visade.. men om vi får se mer, kanske vi kan hjälpa till Edited November 24, 2012 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampus Posted November 25, 2012 Author Report Share Posted November 25, 2012 Det som "tickade" mest i loggen var Händelse "Tjänsten Windows Search avslutades oväntat" men jag testade med att ändra startmetod via "Tjänster" och nu verkar det ha upphört. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts