Thort Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Hej! När jag uppgraderade min dator till Windows 8 körde jag Microsofts uppgraderingsassistent. Jag valde att ladda ner en iso-fil till skrivbordet som jag sedan brände på en DVD. Sedan uppgradeade jag Windows från DVD:n utan problem. Nu undrar jag: En kompis till mig funderar på att uppgradera sitt Windows. Om han kör uppgraderingsassistenten och där köper en licensnyckel, kan han då använda min Windows-DVD för att uppgradera sin dator? Eller måste han ladda ner en egen Windows-iso-fil med hjälp av uppgraderingsassistenten? Han har en opålitlig internetuppkoppling som ofta kopplar ner, så om han försöker ladda ner en Windows-iso så kan det bli ett besvärligt äventyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LGJ Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 (edited) Ja han kan låna din DVD. Edited December 2, 2012 by LGJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thort Posted December 2, 2012 Author Share Posted December 2, 2012 Tack LGJ! Det låter bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts