MrBigSpender Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Hej, Jag har ett lustigt fel på min dator. När jag ska avsluta Windows så stängs windows men därefter så bootar datorn om och startar upp windows igen. Vad kan detta bero på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Kolla om detta är till hjälp. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;311806 /Sir_N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Har haft liknande problem. Körde då programmet Ad-Aware som då hittade några spyware, tog bort eländet och sen var problemet löst ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBigSpender Posted March 29, 2006 Author Share Posted March 29, 2006 Jag har nyss installerat om XP Pro 2 samt Office 2003, Nod32 och Acrobat Reader. Kan jag ha fått något spyware? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Jag har nyss installerat om XP Pro 2 samt Office 2003, Nod32 och Acrobat Reader. Kan jag ha fått något spyware? Hej Eftersom du INTE installerat nåt spyware skydd är väl det troligt.............. NOD32 är ett skydd mot virus......... Ewido eller Windows Defender bör på så får du realtidsskyd, Lavasoft Adaware som extra manuell "städgumma". EDIT En till liten fundering kring det här med "nyss", har du uppdaterat drivrutinerna till din burk ? dvs hos tillverkaren ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vectra Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Du har inte Logitechs webbcamera installerad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts