Gå till innehåll

Adobe Flash Player


Gå till lösning Löst av JoWa,

Recommended Posts

Märkligt problem som dykt opp.

Titt som tätt får jag frågan av User Account Controll, tillåter du att följande program kan andvändas för att ändra den här datorn, Adobe Flash Player.

Klickar jag då på Ja, så börjar den installrra Flash Player fastän den redan är installerad ??

Klickar jag på nej, så försvinner User Account Controll, och det är som vanligt igen, men rätt som det är återkommer frågan igen.

Har avinstalerat och instalerat om Flash Player, men frågan dyker opp titt som tätt ändå.

Version som är installerad i datorn är: 11,5,502,135

Det kommer även opp följande:

Den här webbsidan vill köra följande tillägg: Adobe Flash Player från Adobe Systems Incorporatet.

User Account Controll är inställt på standard.

Vad kan detta bero på ??

Mvh

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att höra, det är ju inte bra det som uppstått, men då är vi 2 st med samma problem.

Kan vara som du säger, en bugg i senaste Flash Player, bara invänta tills nästa version kommer.

Kanske någon av proffsen på forumet,har lösningen, vem vet.

Ha en bra dag.

Mvh

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men inaktiviterar jag det funkar ju inte Flash Player alls, exempelvis att titta på Svt Play med mera.

Så det var inget bevänt med det, vilket innebär att det fortfarande är problem med Flash Player.

Ha en bra dag

Mvh

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har version 11.5.502.135 av Flash Player, Shockwave-tillägget aktiverat, och UAC:n på Standard och jag har inte det där problemet.

Förmodligen har avinstallationen  av den gamla Flash Playern misslyckats, försök med att avinstallera så här:

 

http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html

 

och installera sen den senaste, så får vi hoppas att det funkar sen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...