Gå till innehåll

Inga Notifieringar [Löst]


Venoms

Recommended Posts

Någon mer än jag som inte får några notifieringar?

 

Sedan en tid tillbaka får jag inte några notifieringar.. först trodde jag att det kunde bero på min telefon, men det blir inga notifieringar på datorn hemma heller.. konstigt då epostadressen är korrekt i inställningarna.

Redigerad av Venoms
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att vara säker på att inte missat något.. har jag markerat alla :)

 

Edit..

 

Den sista jag fick var ett spam... "Poeseslance har precis startat en tråd med rubriken "Ordering Samson Halfzware Rolling Tobacco" 5/1

Redigerad av Venoms
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att vara säker på att inte missat något.. har jag markerat alla :)

 

Edit..

 

Den sista jag fick var ett spam... "Poeseslance har precis startat en tråd med rubriken "Ordering Samson Halfzware Rolling Tobacco" 5/1

 

Ok, det var när en mängd spaminlägg skapades i forumet. Det kan vara så att din e-postleverantör har klassat e-post härifrån som spam baserat på detta. Vad jag kan se har servern inte blivit svartlistad någonstans i de stora spamlistorna. Får se om du får notifieringarna som de ska framöver nu när du kryssat allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hittat alla noteringar... de låg i min epost skräplåda.. av någon anledning...

Antagligen fick de ett skräpfilter när jag slängde all spam som kommit. Nu har jag skapat ett filter som "aldrig" ska slänga mail från alltomwindows..

Vi får se om det funkar..

 

Skicka gärna en test..

 

Redigerad av Venoms
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...