boden Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Jag har köpt ny dator med Windows 8. Jag får problem när jag ska installera barnens Simsspel. Det går bra med själva grundskivan men när jag ska installera en sk. applikation så får jag detta felmeddelandet: CRC-fel. Kan någon hjälpa en fullständigt okunnig om vad detta är och om jag kan göra något åt det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Det brukar betyda att det är något fel på skivan, t ex att den är repig. Kan det vara så? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 vad är detta för "applikation" som du skall installera till SIMS? Har du installerat skivan så har du ju installerat spelet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boden Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 Det är Årstider, jag kanske uttryckte mig fel, trodde att dom här delarna man kan köpa till kallades applikationer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Aha du skall alltså installera expansionen på det vanliga sims.. mera exakt vad är felet, startar installationen? finns det något mera i meddelandet? går skivan att läsa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Ett alternativ kan vara att registrera serienyckeln till Årstider på Origin och sedan hämta en digital version av expansionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts